Ekonomická a finančná matematika

Fórum študentov, absolventov a pedagógov EFM na FMFI UK
Aktuálny čas je Štv Mar 28, 2024 9:36 pm

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevok: 1 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Dnesna prednaska prof. DeJonga
PoslaťNapísal: Štv Máj 29, 2008 10:16 am 
Offline

Registrovaný: Str Okt 03, 2007 9:40 pm
Príspevky: 261
Vazeni kolegovia,

davam vam do pozornosti dnesnu prednsku prof. DeJonga z Univerzity v Pittsburghu.
Vsimnite si, ze prednaska sa bude konat v miestnosti M213 na duhom poschodi matematickeho pavilonu (informatika).

Pozdravuje vas vsetkych,
Daniel Sevcovic


*čas:* 29.5.2008 (štvrtok) o 15.00 hod.
*miestnosť: *M 213, FMFI UK

David DeJong (University of Pittsburgh, USA)
An Efficient Approach to Analyzing State-Space Representations
<http://www.defm.fmph.uniba.sk/cef/abstract/dejong.html>


Abstrakt

We develop a numerical procedure that facilitates efficient likelihood evaluation and filtering in applications involving non-linear and non-Gaussian state-space models. The procedure approximates necessary integrals using continuous approximations of target densities. Construction is achieved via efficient importance sampling, and approximating densities are adapted to fully incorporate current information.

http://www.pitt.edu/~dejong/eisparticle ... 0Final.pdf <http://www.pitt.edu/%7Edejong/eisparticle/EIS%20Filter%20Final.pdf>

_________________
Daniel Sevcovic


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevok: 1 ] 

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 41 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Slovenský preklad.